TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Szósty zmysł w zarządzaniu firmą

Fundamentalna wiedza o tym, jak zarabiać pieniądze w biznesie, ulega gwałtownej i permanentnej przemianie wynikającej z następujących zmian strukturalnych: zwiększonej integracji przedsiębiorstw ponad granicami państw, nadmiernych inwestycji w skali całego świata, zbyt wysokich zdolności produkcyjnych i powstania globalnego rynku, na którym rządzą konsumenci i olbrzymie sieci sprzedaży detalicznej.

Autorzy bazując na swoim bogatym doświadczeniu prezentują pomysły na to, jak w takiej sytuacji odnieść sukces. Są to porady, z których może skorzystać zarówno początkujący przedsiębiorca, menedżer średniego szczebla, jak i dyrektor naczelny dużej korporacji. Swoje rozważania zaczynają od pokazania, jak należy rozumieć najbardziej podstawowe elementy dowolnego przedsiębiorstwa, krótko mówiąc - czy można realnie liczyć na zyski w grze prowadzonej przez przedsiębiorcę.

"Szósty zmysł w zarządzaniu firmą" pokazuje, jak łączyć myślenie szerokokontekstowe ze zdrowym rozsądkiem i intuicją właściwą największym liderom. To książka zmuszająca do myślenia i prowokująca do skonfrontowania dotychczasowych praktyk w zarządzaniu firmą. Jeśli chcesz sprawdzić, jak dobrze prowadzisz swój zespół, dział czy całą organizację w nowej erze biznesu, to ta książka jest dla ciebie.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: MT Biznes
Autor: Larry Bossidy, Ram Charan
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 272
Wymiar [mm]: 135x215
EAN: 9788362195466
ISBN: 9788362195466
ID: 182333

Zobacz również

Szósty zmysł w zarządzaniu firmą
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...