TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Szósty zmysł w zarządzaniu firmą

Fundamentalna wiedza o tym, jak zarabiać pieniądze w biznesie, ulega gwałtownej i permanentnej przemianie wynikającej z następujących zmian strukturalnych: zwiększonej integracji przedsiębiorstw ponad granicami państw, nadmiernych inwestycji w skali całego świata, zbyt wysokich zdolności produkcyjnych i powstania globalnego rynku, na którym rządzą konsumenci i olbrzymie sieci sprzedaży detalicznej.

Autorzy bazując na swoim bogatym doświadczeniu prezentują pomysły na to, jak w takiej sytuacji odnieść sukces. Są to porady, z których może skorzystać zarówno początkujący przedsiębiorca, menedżer średniego szczebla, jak i dyrektor naczelny dużej korporacji. Swoje rozważania zaczynają od pokazania, jak należy rozumieć najbardziej podstawowe elementy dowolnego przedsiębiorstwa, krótko mówiąc - czy można realnie liczyć na zyski w grze prowadzonej przez przedsiębiorcę.

"Szósty zmysł w zarządzaniu firmą" pokazuje, jak łączyć myślenie szerokokontekstowe ze zdrowym rozsądkiem i intuicją właściwą największym liderom. To książka zmuszająca do myślenia i prowokująca do skonfrontowania dotychczasowych praktyk w zarządzaniu firmą. Jeśli chcesz sprawdzić, jak dobrze prowadzisz swój zespół, dział czy całą organizację w nowej erze biznesu, to ta książka jest dla ciebie.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: MT Biznes
Autor: Larry Bossidy, Ram Charan
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 272
Wymiar [mm]: 135x215
EAN: 9788362195466
ISBN: 9788362195466
ID: 182333

Zobacz również

Szósty zmysł w zarządzaniu firmą
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...
 - okładka książki

Abc. Jak zbudować zespół, który zwycięża

Blair Singer
 - okładka książki

Cała naprzód! Sztuka świadomego planowania własnego życia

Michael Hyatt, Daniel Harkavy
 - okładka książki

Zarządzanie czasem czyli co jest w życiu najważniejsze

Agnieszka Szewczyk
 - okładka książki

Liczy się Dzisiaj. 12 ćwiczeń w dniu dzisiejszym - gwarantowany sukces jutro

John C. Maxwell
 - okładka książki

Lean Banking. Zastosowanie Six Sigma w świecie finansowym z przykładami

Fabrizio Majorana, Alessandro Morelli
 - okładka książki

Dobór personelu. Seria: Biblioteka Moderatora

Tomasz Witkowski (red.)
 - okładka książki

Zarządzanie finansami, czyli ile kosztuje bilet do nieba

Agnieszka Szewczyk
 - okładka książki

Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

Ken Blanchard, Michael O Connor
 - okładka książki

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach

David D. Dubois, William J. Rothwell
 - pudełko audiobooku

Zarządzanie przez wartości Audio. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

Ken Blanchard, Michael O Connor
 - okładka książki

Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Jamie O. Harris
 - okładka książki

Lean Banking. Zastosowanie Six Sigma w świecie finansowym z przykładami

Fabrizio Majorana, Alessandro Morelli
 - okładka książki

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Peter F. Drucker
 - okładka książki

Dobór personelu. Seria: Biblioteka Moderatora

Tomasz Witkowski (red.)
 - okładka książki

Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

Ken Blanchard, Michael O Connor
 - okładka książki

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach

David D. Dubois, William J. Rothwell
 - okładka książki

17 zasad współdziałania w zespołach

John C. Maxwell
 - okładka książki

Pracując w zespole urzeczywistnisz marzenia

John C. Maxwell