Mogą Cię również zainteresować książki...
Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływem na innych: do dziennikarzy, psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców.
Publikacja ta udziela odpowiedzi na pytania:
Jest to przegląd klasycznych, a także najnowszych teorii i badań z zakresu psychologii wpływu społecznego, zajmującej się mechanizmami, dzięki którym ludzie wywierają wpływ na innych i mogą się przed takim wpływem bronić.
Autor tej niezwykle interesującej publikacji w umiejętny sposób - nie stroniąc od dowcipu - łączy wykład teoretyczny z praktycznymi zastosowaniami omawianych teorii.
Jest to książka adresowana zarówno do studentów psychologii, jak i do dziennikarzy, nauczycieli, menedżerów, polityków i specjalistów zajmujących się marketingiem, zarządzaniem, rozwiązywaniem konfliktów, innymi słowy - do wszystkich osób, dla których umiejętność wpływania na innych jest elementem zawodowego kunsztu.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Autor: | Robert B. Cialdini |
Rok wydania: | 2013 |
Ilość stron: | 328 |
Wymiar [mm]: | 170x240 |
EAN: | 9788374894937 |
ISBN: | 978-83-7489-493-7 |
ID: | 263728 |