Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie!
* Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
* Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
* Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?
Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne. Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś - ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy - tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją?
Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości. Dowiedz się, jak:
* myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby,
* nagradzać lojalnych klientów,
* sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami,
* nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami,
* dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe,
* stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Helion |
Autor: | Ivan Bures, Pavel Rehulka |
Rok wydania: | 2007 |
Ilość stron: | 204 |
Wymiar [mm]: | 135x210 |
EAN: | 9788324600021 |
ISBN: | 83-246-0002-7 |
ID: | 126427 |