W "Jednominutowym przedsiębiorcy" autorzy opowiadają inspirującą historię człowieka, który podejmuje wyzwanie i zakłada własną firmę.
W tej inspirującej i bardzo ciekawej opowieści stykamy się z różnorodnymi problemami, jakim stawiają czoło początkujący przedsiębiorcy – od szukania nowych źródeł dochodu po zdobywanie zaangażowanych pracowników oraz lojalnych klientów.
Co więcej, poznajemy tajemnice, jak zostać przedsiębiorcą, jak budować i zestawiać elementy firmy, jak zapewnić płynność finansową. Ponadto w książce znalazły się nieocenione rady takich przedsiębiorców i specjalistów, jak Shelton Bowles, Peter Drucker, Michael Gerber i Charlie Jones.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | Studio Emka |
Autor: | Ken Blanchard, Don Hutson, Ethan Willis |
Rok wydania: | 2010 |
Ilość stron: | 132 |
Wymiar [mm]: | 140x210 |
EAN: | 9788360652718 |
ISBN: | 978-83-60652-71-8 |
ID: | 170360 |