Autor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, tłumaczy dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem.
Pokazuje również, w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na kształt strategii marketingowych, innowacje produktów i powstawanie nowych rozwiązań, które odmienią Twoje przedsiębiorstwo.
W książce są przykłady wiodących w świecie firm, które korzystają z możliwości, jakie dają blogi - są wśród nich Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Autor: | Jeremy Wright |
Rok wydania: | 2007 |
Ilość stron: | 234 |
Wymiar [mm]: | 160x230 |
EAN: | 9788360501474 |
ISBN: | 9788360501474 |
ID: | 56980 |