Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfele!
Bankomaty, Disneyland, internet - te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.
Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors:
* do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki,
* zapomniana sztuka malowania słowem - prezentacja bez Powerpointa,
* autorytety, które przekonają klientów - gdzie ich szukać,
* nazwy produktów, które mówią same za siebie,
* kuszące marki - skąd wzięła się sława Pretty Woman,
* kawa Starbucks - im droższa tym lepsza.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Harry Beckwith |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 328 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788324603022 |
ISBN: | 83-246-0302-6 |
ID: | 154107 |