TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfele!

Bankomaty, Disneyland, internet - te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.

Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors:

* do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki,
* zapomniana sztuka malowania słowem - prezentacja bez Powerpointa,
* autorytety, które przekonają klientów - gdzie ich szukać,
* nazwy produktów, które mówią same za siebie,
* kuszące marki - skąd wzięła się sława Pretty Woman,
* kawa Starbucks - im droższa tym lepsza.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: Harry Beckwith
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 328
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788324603022
ISBN: 83-246-0302-6
ID: 154107

Zobacz również

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...