TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Coś za coś

Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?

Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.

Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu? Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.

Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: ZNAK
Autor: Kevin Maney
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 214
Wymiar [mm]: 160x240
EAN: 9788324016204
ISBN: 978-83-240-1620-4
ID: 210763

Zobacz również

Coś za coś
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...