Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich towarów. Wyobrażenia sprzedawane wraz z rzeczywistymi towarami to marki produktów wszechobecne na dzisiejszym rynku.
Szczególnie ciekawym problemem w tej dziedzinie są psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki. Mogą nimi być:
- skrystalizowane przekonania na temat marki produktu
- zgodność obrazu marki z wizerunkiem własnej osoby
- więź emocjonalna, jaką tworzy nabywca z daną marką
- satysfakcja z marki
- świadomość marki.
Badaniem tych właśnie zagadnień zajmuje się w swej książce Anna Maria Zawadzka, która poszukuje odpowiedzi na pytanie: dlaczego przywiązujemy się do marki?
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Autor: | Anna M. Zawadzka |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 160 |
Wymiar [mm]: | 240x170 |
EAN: | 9788360083109 |
ISBN: | 83-60083-10-X |
ID: | 44941 |