Mogą Cię również zainteresować książki...
W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami.
Filozofia dwóch dróg polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów. Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej.
Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach "dwie drogi" stanowią najlepszą strategię. Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw, jak Procter & Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć "dwiema drogami" także w twojej firmie.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | MT Biznes |
Autor: | Inder Sidhu |
Rok wydania: | 2013 |
Ilość stron: | 220 |
Wymiar [mm]: | 158x233 |
EAN: | 9788377464649 |
ISBN: | 9788377464649 |
ID: | 268886 |