"Dziesięć przykazań w biznesie" to lekka i humorystyczna książka, która ma być ostrzeżeniem dla każdego lidera. Tę swoistą biblię napisał szanowany i podziwiany biznesmen i doradca, z którego słowami liczą się szerokie kręgi wybitnych ludzi.
Wiele autorytetów chętnie dzieli się swoimi radami, jak odnieść sukces w biznesie. Jednak żaden z nich nie może dać gwarancji, gdyż nie ma prostej instrukcji, która zapewni sukces. Tego samego nie można jednak powiedzieć o porażce. Porażkę ponieść łatwo. Istnieje dziesięć podstawowych błędów, ciągle popełnianych przez firmy i osoby. Ponieważ dają one całkowitą gwarancję porażki, powinny zostać wyryte w kamieniu.
Don Keough, który wiele widział i słyszał w czasie swojej sześćdziesięcioletniej kariery, nazywa je dziesięcioma przykazaniami nieudacznika. Można wśród nich znaleźć takie oto rady: nie podejmuj ryzyka, bądź nieelastyczny, uwierz w swoją nieomylność, całkowicie zawierz ekspertom, obawiaj się przyszłości.
Jeśli chcesz uniknąć pułapek, w które wpada wiele firm i osób na różnych stanowiskach, koniecznie przeczytaj tę książkę. Nauczysz się, czego robić nie powinieneś.
Donald R. Keough, osiemdziesiąt jeden lat, jest przewodniczącym rady dyrektorów w firmie Allen & Company, zajmującej się bankowością inwestycyjną. Piastował stanowisko prezesa, dyrektora zarządzającego i członka rady nadzorczej w koncernie Coca-Cola w latach 1981-1993. W roku 2004 został ponownie wybrany na członka rady. Był członkiem wielu rad nadzorczych w takich firmach i instytucjach, jak Berkshire Hathaway, McDonald`s, The Washington Post Company, Home Depot, H.J. Heinz Company, Uniwersytet Notre Dame.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | MT Biznes |
Autor: | Donald R. Keough |
Rok wydania: | 2011 |
Ilość stron: | 192 |
Wymiar [mm]: | 130x200 |
EAN: | 9788377461174 |
ISBN: | 978-83-7746-117-4 |
ID: | 210022 |