To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji).
Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!
Dowiedz się:
- dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku?
- jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
- dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to… za 5 zł?
- jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube?
- czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić?
- w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach?
- czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”?
- czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach?
- czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej marki?
- dlaczego Twoje cv… jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
- z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio?
- co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać?
- jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę?
- jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają… kiedy jesteś droższy od innych?