Mogą Cię również zainteresować książki...
Co wypada robić, a czego nie w różnych sytuacjach biznesowych to problem dotyczący nie tylko początkujących menedżerów. Znajomość zasad etykiety biznesowej jest jednym z warunków koniecznych, żeby menedżer został uznany za profesjonalistę, osobę opanowaną i świadomą swojej wartości. Etykieta opisywana w niniejszym przewodniku to nie tylko klasyczny savoir-vivre, dotyczący zasad zachowania przy stole, ubioru czy przedstawiania się, ale także wskazówki odnośnie do tworzenia prawidłowych relacji w trakcie spotkań, komunikacji elektronicznej czy kontaktów międzykulturowych.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Autor: | Roy A. Cook, Gwen O. Cook, Laura J. Yale |
Rok wydania: | 2009 |
Ilość stron: | 136 |
Wymiar [mm]: | 145x205 |
EAN: | 9788376015606 |
ISBN: | 9788376015606 |
ID: | 132504 |