Mimo myśli przewodniej ta książka to nie poradnik dla samotnych serc, chociaż udany biznesowy mariaż gwarantuje dostatnie i szczęśliwe życie obu stronom związku. A zasada "razem, choć osobno" nikogo nie ogranicza, dając cudowne poczucie wolności. Myślisz, że to utopia, marzenie ściętej głowy, niemożliwe do spełnienia tak w relacjach interpersonalnych, jak i interesach? W takim razie czas najwyższy, byś otworzył swą głowę (i serce) na franczyzę!
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka ta pomoże obu partnerom podjąć najwłaściwsze decyzje i czerpać z nich duże zyski!
Wasze logo, nasz biznes:
* Korzystanie ze znanej marki i sprawdzonych działań promocyjnych.
* Sprzedaż sprawdzonych i lubianych produktów.
* Zarabianie na opłatach licencyjnych.
* Przykłady z polskiej praktyki: kawiarnie, sklepy obuwnicze, stacje benzynowe, salony prasowe, markety spożywcze i inne.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | one press |
Autor: | Magdalena K. Stawicka |
Rok wydania: | 2009 |
Ilość stron: | 208 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788324610198 |
ISBN: | 978-83-246-1019-8 |
ID: | 152975 |