Wygrywanie w przyszłości będzie oznaczało pozwolenie e-klientom na zmianę Twojej firmy z zewnątrz. Nauczysz się, jak uniknąć sześciu strategicznych pułapek, które mogą uniemożliwić Ci odniesienie sukcesu w Internecie, dowiesz się dlaczego e-handel jest fałszywym celem oraz dlaczego potęgą Internetu są ludzie a nie technologia. Przeczytasz serię "otwierających oczy" przypadków, które dokładnie pokazują czego potrzeba aby pójść z klientami w kierunku, w którym oni idą.
Zobaczysz, w jaki sposób nowatorskie firmy, takie jak Microsoft czy Dell, są obecnie zorganizowane wokół grup klientów a nie produktów i usług. Poprowadzisz również sześć najbardziej znaczących spotkań w historii swojej firmy, przeobrażając ją w organizację, która po nowemu słucha swoich klientów.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | IFC PRESS |
Autor: | David Siegel |
Rok wydania: | 2001 |
Ilość stron: | 376 |
Wymiar [mm]: | 150x230 |
EAN: | 9788391351901 |
ISBN: | 8391351904 |
ID: | 90578 |