Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy.
W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie nawiązujący relacje inspiruje do większego zaangażowania w pracę, które z kolei przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa.
Książka obejmuje takie zagadnienia jak:
Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Autor: | Judith Leary-Joyce |
Rok wydania: | 2010 |
Ilość stron: | 340 |
Wymiar [mm]: | 145x205 |
EAN: | 9788326402166 |
ISBN: | 9788326402166 |
ID: | 165651 |