Mogą Cię również zainteresować książki...
Dlaczego twoja osobowość może ułatwić, lub utrudnić ci pracę?
Oto niektóre zagadnienia poruszone w książce "Jak skutecznie współdziałać w miejscu pracy". Znajdziesz w niej wskazówki i rady, które pomogą ci w ustaleniu najważniejszych rysów twojej osobowości oraz zdolności porozumiewania się z innymi. Dzięki niej lepiej zrozumiesz samego siebie i poprawisz ważne relacje, nawet z "trudnym" szefem czy współpracownikiem.
Niezależnie od stanowiska jakie zajmujesz, książka ta dostarczy ci praktycznych wskazówek, które pozwolą ci skuteczniej współpracować z innymi i czerpać większe zadowolenie z pracy.
Książka "Jak skutecznie współdziałać w miejscu pracy" stanowi cenną pomoc w ułożeniu sobie relacji z ludźmi o różnych typach osobowości, oraz w lepszym zrozumieniu siebie i swojego zachowania w miejscu pracy.
Sylvia Nash, CAE dyrektor organizacji Christian Management Association
Z całego serca polecam tę książkę wszystkim, którzy pragną zrozumieć związek między tym, kim są i jak wykonują swoją pracę.
Archibald Hart - autor książki pt. Crazy-Making Workpiace
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Logos |
Autor: | Kevin Narramore |
Rok wydania: | 1998 |
Ilość stron: | 256 |
Wymiar [mm]: | 125X195 |
EAN: | 9788386941261 |
ISBN: | 83-86941-26-X |
ID: | 69236 |