Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu!
* Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach
* Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy
* Wybierz odpowiednią formę promocji firmy w mediach
Nowoczesne public relations to nie tylko kontakty z prasą. Środki masowego przekazu - telewizja, radio, a ostatnio również internet - kształtują opinię publiczną na całym świecie. Umiejętność efektywnej współpracy z dziennikarzami, reporterami i autorami artykułów to kluczowy elementy pracy specjalisty PR. Odpowiednio zaprezentowany materiał o firmie i jej produktach, czy usługach może przynieść jej dodatkowe zyski i powiększyć grono klientów. Aby jednak taki materiał pojawił się w prasie, radiu czy telewizji, należy wcześniej w odpowiedni sposób go przygotować.
"Jak utrzymywać dobre relacje z mediami" to podręcznik przedstawiający zasady skutecznych działań PR w erze nowych technologii i środków masowego przekazu. Opisuje zarówno zagadnienia prawno-etyczne, jak i praktyczne metody współpracy z dziennikarzami prasowymi i telewizyjnymi. Uczy, jak wybrać najefektywniejsze medium, jak przygotować notkę prasową i jak poradzić sobie z wywiadami radiowymi i telewizyjnymi.
* Prawo prasowe, etyka dziennikarska i koncesje
* Nowe technologie i nowe środki masowego przekazu
* Wybór najodpowiedniejszego medium
* Tworzenie notek prasowych i artykułów
* Rozmowy z prasą
* Sztuka udzielania wywiadów
To doskonałe źródło wiedzy dla każdego specjalisty PR - zarówno początkującego, jak i doświadczonego.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | one press |
Autor: | Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg |
Rok wydania: | 2005 |
Ilość stron: | 160 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788373618985 |
ISBN: | 83-7361-898-8 |
ID: | 153180 |