Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa — nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.
W książce Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego — od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!
* Wybór branży i asortymentu
* Analiza konkurencji
* Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
* Copywriting
* Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
* Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
* Planowanie kampanii reklamowej
* Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
* Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
* Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
* Wysyłka i magazyny
* Obsługa po sprzedaży
* Sprzedaż sklepu.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Helion |
Autor: | Wojciech Kyciak |
Rok wydania: | 2009 |
Ilość stron: | 192 |
Wymiar [mm]: | 158x235 |
EAN: | 9788324618897 |
ISBN: | 978-83-246-1889-7 |
ID: | 153857 |