Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz - albo chcesz uwierzyć - że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.
* Jak uczynić polską markę marką europejską?
* Jak walczyć z markami sieci handlowych?
* Silne marki w Polsce i na świecie
Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem - jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM - pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:
* polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
* korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
* marka a etykieta marketingowa;
* strategie wspierania marki;
* konkurowanie z markami sieci handlowych;
* metody komunikacji z odbiorcami marki;
* cykl życia marki.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Jacek Kall |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 96 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788324602995 |
ISBN: | 83-246-0299-2 |
ID: | 153852 |