Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn "Sales and Marketing Management" najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox & Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA, piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych.
Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym "Jak zostać CEO" i "Jak zostać szamanem sprzedaży", ukazały się już w 35 językach. Ze względu na swoje niekonwencjonalne spojrzenie na biznes chętnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czołówek gazet.
"Jeśli chcesz się wznieść ponad przeciętność, zachwycić klientów, zwiększyć swój udział w rynku i poprawić wynik finansowy – przeczytaj tę książkę!".
Steve Willensky, wicedyrektor marketingu i sprzedaży w American Greetings
"Prostym, bezpośrednim językiem Jeffrey Fox przekazuje niezawodne rady co do skutecznego marketingu. Szczerze polecam tę inspirującą książkę".
John Quelch, profesor w Harvard Business School
"Najnowsza książka Jeffreya Foxa jest najlepszą książką o marketingu. Niewielka inwestycja, jaką jest jej zakup, zwróci się wielokrotnie. Tylko dzięki rozdziałowi 15 nasza firma zarobiła 100 tys. dolarów, a zaoszczędziła 50 tys.!".
Ayn LaPlant, CEO w Beekely Corporation z Bristolu w Connecticut
"Cały Fox w swej najlepszej żartobliwej formie – w sposób błyskotliwy obala mity i radzi, jak sprzedawać więcej za więcej pieniędzy, jak wznieść się niczym rakieta ku marketingowym przestworzom. Rezultat? Dzwoniąca kasa i 100 procent zysku z dolarów zainwestowanych w marketing".
Lee Flaherty, CEO w Flair Communication
"Talent Jeffa Foxa polega na tym, że siłę wyobraźni, zdrowy rozsądek i energię klienta umie ukierunkować na dostawcę produktu czy usługi".
Stephen T. Merkel, prezes i dyrektor Henkel Loctite Corporation
"Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe »zasady« na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!".
Dan Chasins, dyrektor Future Products w Saab Automobile AB
"Tak się składa, że najnowszą książkę Jeffa Foxa czytam zawsze na wysokości 10 tys. metrów – jest idealną lekturą podczas lotu. Jego dające do myślenia proste prawdy kierują moim myśleniem i strategicznym, i taktycznym. To jak dotąd najlepsza z książek Foxa".
Greg Gyllstrom, prezes Aftermarket na Północną Amerykę i Azję w Visteon Corporation
"Książka Jeffreya Foxa to arcydzieło. Jego pomysły na marketing są absolutnie niekonwencjonalne – i tym bardziej przydatne i skuteczne".
Joseph C. Day, prezes i emerytowany CEO we Freudenberg-NOK
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | Vocatio |
Autor: | Jeffrey J. Fox |
Rok wydania: | 2005 |
Ilość stron: | 168 |
Wymiar [mm]: | 130x190 |
EAN: | 9788371462337 |
ISBN: | 83-7146-233-6 |
ID: | 49459 |