Po przeżyciu szoku związanego z ogłoszeniem wyników badania PISA, specjaliści w atmosferze silnej presji podjęli prace nad koncepcjami i planami, których zadaniem było podniesienie systemu edukacji z mizernego stanu, w jakim się znalazł. Jako rozwiązanie problemu proponuje się jeszcze wcześniejsze rozpoczynanie pracy edukacyjnej. W przedszkolu powinno się wprowadzać naukę języków obcych, a rozwój trzylatków powinien być wspierany zgodnie z ich IQ.
Książka odpowiada na pytania:
- Czym właściwie jest edukacja?
- Czy instytucje przedszkolne rzeczywiście zasłużyły na ocenę „niedostateczną”
- Jaki wpływ na rozwój dzieci ma ukierunkowanie na wyniki w nauce?
- Do jakiego rodzaju wsparcia należy dążyć i jak może się ono stać udziałem wszystkich dzieci?
Rosemarie Portmann poddaje krytyce aktualną debatę wokół kształcenia, a także przedstawia swoje zdanie na temat stosowania środków stymulujących wczesny rozwój dziecka.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Jedność |
Autor: | Rosemarie Portmann |
Rok wydania: | 2007 |
Ilość stron: | 64 |
Wymiar [mm]: | 130x200 |
EAN: | 9788374425377 |
ISBN: | 9788374425377 |
ID: | 58038 |