TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

7 kroków - jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój!

* Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
* Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
* Zostań liderem w swojej branży

Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.

Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków - każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:

* kim jest klient, którego musisz mieć;
* jak pozycjonować swoją firmę;
* w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
* jak wybrać sobie niszę na rynku;
* co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
* jak dobierać sobie pracowników.

Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: Robert Gordman, Armin Brott
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 240
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788324607518
ISBN: 978-83-246-0751-8
ID: 153104

Zobacz również

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...