7 kroków - jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój!
* Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
* Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
* Zostań liderem w swojej branży
Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.
Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków - każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:
* kim jest klient, którego musisz mieć;
* jak pozycjonować swoją firmę;
* w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
* jak wybrać sobie niszę na rynku;
* co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
* jak dobierać sobie pracowników.
Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Robert Gordman, Armin Brott |
Rok wydania: | 2007 |
Ilość stron: | 240 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788324607518 |
ISBN: | 978-83-246-0751-8 |
ID: | 153104 |