Przekuj strategię w rzeczywistość!
* Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
* Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
* Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.
Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.
Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:
* przeprowadzić audyt rynku,
* przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
* stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
* przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
* spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
* zarządzać marką,
* zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
* zarządzać relacjami z klientami (CRM).
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Peter Cheverton |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 496 |
Wymiar [mm]: | 176x250 |
EAN: | 9788324600830 |
ISBN: | 83-246-0083-3 |
ID: | 153105 |