Mogą Cię również zainteresować książki...
Konflikty obecne są w każdej firmie, bez względu na charakter jej działalności. Publiczna krytyka, nadużycie władzy, odmowa współpracy czy usilne dążenie do zbytniej bliskości to tylko niektóre z tych przyczyn. Również uwarunkowania jednostkowe, takie jak styl przywództwa, płeć, wiek czy osobowość wpływają na kształt relacji w środowisku zawodowym.
Dzięki lekturze tej książki dowiadujemy się jak powstają konflikty i jaki wywierają wpływ na nasze samopoczucie. Obok ciekawych przykładów i ćwiczeń pomocnych w analizie własnego stylu rozwiązywania konfliktów, czytelnik odnajdzie tu również opis praktycznych strategii efektywnego komunikowania się z przełożonym, współpracownikami i klientami.
Pozycja może być przydatna w różnorodnych środowiskach zawodowych, m.in. w przemysłowym, medycznym, edukacyjnym, a także w organizacjach społecznych i służbach publicznych, a więc wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z drugim człowiekiem.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Autor: | Robert J. Edelmann |
Rok wydania: | 2005 |
Ilość stron: | 128 |
Wymiar [mm]: | 145x205 |
EAN: | 9788387957797 |
ISBN: | 83-87957-79-8 |
ID: | 26264 |