Mogą Cię również zainteresować książki...
Konflikty należą do zawodowej codzienności. W obrębie jednego działu, między przełożonymi i pracownikami, w kontaktach pracowników z klientami dochodzi stale do sytuacji, w których relacje społeczne oraz cele firm czy przedsiębiorstw mogą doznawać uszczerbku. Udo Haeske, odwołując się do wielu obrazowych przykładów, pokazuje, jak w miejscu pracy można rozwiązywać narosłe problemy za pomocą mediacji i treningu. Przedstawia możliwości zastosowania mediacji łącznie z przydatnymi alternatywami i wyjaśnia – uwarunkowaną często systemowo – dynamikę konfliktów. Uczy, jak mediator może pomóc zaangażowanym w konflikt, jakie techniki komunikacji powinien opanować oraz jak właściwie porządkować procesy mediacji.
Poradnik ten dzięki sprawdzonym i łatwym w zastosowaniu metodom łagodzenia sporów, krótkotrwałym terapiom czy innym strategiom konstruktywnego dialogu z pewnością dobrze posłuży mediatorom, trenerom, doradcom i osobom pełniącym funkcje kierownicze, wskazując optymalną drogę rozwiązywania zatargów w życiu zawodowym.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Jedność |
Autor: | Udo Haeske |
Rok wydania: | 2005 |
Ilość stron: | 220 |
Wymiar [mm]: | 140x215 |
EAN: | 9788372247278 |
ISBN: | 83-7224-727-7 |
ID: | 38445 |