Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu!
* Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm
* Opracuj kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia
* Przeprowadź ocenę skuteczności działań marketingowych
Przemiany technologiczne powodują również zmiany na rynku. Klienci zwracają większą uwagę nie tylko na jakość towarów i usług, ale również na promocję, reklamę i obsługę posprzedażową. Dziś marketing to już nie jedna z opcji - to konieczność. Przedsiębiorstwa, które stosują odpowiednią politykę marketingową, stają się liderami rynku. Jednak stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem -- wybór działań powinien zależeć od wielu czynników powiązanych z rynkiem, sytuacją gospodarczą, docelową grupą klientów i wieloma innymi danymi, które należy wziąć pod uwagę. Warto więc zobaczyć, jak na współczesny marketing spogląda jeden z największych autorytetów w tej dziedzinie - Philip Kotler.
Książka "Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach" to doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku.
* Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku
* Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy
* Techniki budowania marki
* Analiza rynku
* Opracowanie miksu marketingowego
* Zdobywanie lojalnych klientów
* Zasady planowania marketingowego
* Techniki oceny efektywności marketingu
* Marketing elektroniczny
Spędź dziś kilka godzin z najlepszym na świecie specjalistą od marketingu, a jutro będziesz mógł poprawić wyniki swojej działalności.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Philip Kotler |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 368 |
Wymiar [mm]: | 145x204 |
EAN: | 9788324602018 |
ISBN: | 9788324602018 |
ID: | 83818 |