Mogą Cię również zainteresować książki...
Motto marki Wal-Marta "codziennie niskie ceny" jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.
Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.
Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | MT Biznes |
Autor: | Dave Ulrich, Norman Smallwood |
Rok wydania: | 2010 |
Ilość stron: | 304 |
Wymiar [mm]: | 150x225 |
EAN: | 9788362195510 |
ISBN: | 9788362195510 |
ID: | 185115 |