Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości.
Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie marketing 3.0.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | MT Biznes |
Autor: | Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan |
Rok wydania: | 2010 |
Ilość stron: | 200 |
Wymiar [mm]: | 165x240 |
EAN: | 9788362195923 |
ISBN: | 9788362195923 |
ID: | 183952 |