* Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
* Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
* Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe
Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.
Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:
* jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
* jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
* jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
* jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
* jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
* jak podsuwać innym motywy do działania,
* jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
* jakie słowa wzbudzają czujność.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Piotr Łabuz, Marcin Urbański |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 178 |
Wymiar [mm]: | 145x215 |
EAN: | 9788324604289 |
ISBN: | 83-246-0428-6 |
ID: | 129591 |