To pierwszy podręcznik w Polsce, który prezentuje tak szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na problem marketingu politycznego. Kolejne rozdziały zapoznają czytelnika z podstawowymi pojęciami i koncepcjami w tej dziedzinie, z modelami zachowań wyborczych, z problematyką segmentacji rynku wyborczego i wizerunku kandydata, a także z rolą mediów w reklamie politycznej. Wiele miejsca poświęcono też zagadnieniom sondaży, debat i kampanii politycznych. Autorzy często odwołują się do badań własnych, toteż ich rozważania są mocno osadzone w rzeczywistości społeczno-politycznej.
Każdy, kto interesuje się polityką, powinien tę książkę przeczytać – każdy, kto polityką się zajmuje, musi tę książkę po prostu znać.
Po książkę tę powinni sięgnąć wszyscy, którzy planują aktywnie uczestniczyć w przyszłych wyborach. Polecamy lekturę osobom chcącym zaistnieć w polityce, a także tym, które chcą im pomóc w osiągnięciu tego celu.
"Książka Wojciecha Cwaliny i Andrzeja Falkowskiego jest naprawdę znakomita. Prezentuje szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie marketingu politycznego. Autorzy odwoływali się do licznych badań własnych, prowadzonych w ostatniej dekadzie. Tekst jest więc silnie osadzony w naszej rodzimej rzeczywistości społeczno-politycznej, ale odwołuje się też do realiów zachodnich. Dzięki niemu dowiemy się zatem nie tylko, dlaczego wybory wygrał Bush, ale jakie są powody popularności Leppera."
Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Autor: | Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina |
Rok wydania: | 2011 |
Ilość stron: | 670 |
Wymiar [mm]: | 165x240 |
EAN: | 9788389574763 |
ISBN: | 83-89574-76-4 |
ID: | 17565 |