Dlaczego tak wiele transakcji, które świetnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy, często uważają, że uścisk dłoni lub podpisany kontrakt - dojście do "tak" - jest ostatecznym celem targów, a nie początkiem wspólnego przedsięwzięcia. W "Negocjacjach fair play" Danny Ertel i Mark Gordon tłumaczą, jak przestawić się z filozofii podpisywania umów (koncentracji na osiągnięciu porozumienia) na filozofię ich wykonywania (dopilnowanie, żeby przynosiły firmie zysk, kiedy atrament na papierze już wyschnie).
Autorzy pokazują, jak:
Posiłkując się licznymi przykładami z wielu branż, krajów i stanowisk, autorzy pokazują, jak ich podejście do tworzenia filozofii wykonania sprawdza się w różnych znanych kontekstach umów handlowych - takich jak fuzje i przejęcia, wspólne przedsięwzięcia, alianse i relacje między klientem a dostawcą. Książka nie tylko zawiera istotne rady dla negocjatorów indywidualnych i zespołów negocjacyjnych. Pozwala także menedżerom traktować negocjacje jak krytyczny proces biznesowy, który tworzy rzeczywistą wartość dla ich organizacji.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | MT Biznes |
Autor: | Danny Ertel, Mark Gordon |
Rok wydania: | 2010 |
Ilość stron: | 240 |
Wymiar [mm]: | 150x225 |
EAN: | 9788377460245 |
ISBN: | 9788377460245 |
ID: | 187420 |