Mogą Cię również zainteresować książki...
Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszych!
Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.
"Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.
* Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami
* Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów
* Godzenie skłóconych zespołów
* Budowanie relacji biznesowych
* Sztuka negocjowania z klientami
* Polubowne rozstrzyganie sporów
* Rozwiązywanie sporów przed sądem
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Rok wydania: | 2005 |
Ilość stron: | 232 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788373619098 |
ISBN: | 83-7361-909-7 |
ID: | 153008 |