Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i
odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej!
* Opracuj skuteczne metody marketingowe
* Zdobądź i zatrzymaj grono lojalnych klientów
* Zaprojektuj odpowiednie materiały promocyjne
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to ciągła walka o klienta. Jak sprawić, by klienci spośród setek firm wybrali właśnie naszą i wracali do niej z kolejnym zleceniami? Jak opracować strategię marketingową odpowiednią dla naszej firmy? Co zrobić, by klienci polecali nas innym klientom? Te i dziesiątki innych pytań zadaje sobie każdy, kto zdecydował się działać na własną rękę. Sytuacja, w której to właśnie klienci zabiegają o wykonawcę, a nie odwrotnie, wydaje się abstrakcyjna. Doprowadzenie do niej wymaga pewnej wiedzy, ale jest jak najbardziej możliwe.
"Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne metody promowania produktów i usług. Czytając ją dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć ogromną ilość zamówień. Sprawisz, aby klienci decydowali się korzystać z twojej oferty, ponieważ polecą im ją osoby, z których zdaniem się liczą. Niezależnie od tego, czy jesteś "wolnym strzelcem" projektującym witryny WWW, producentem mebli czy też niezależnym doradcą, po przeczytaniu tej książki zmienisz swoje podejście do marketingu i prowadzenia swojej firmy.
* Wybór profilu firmy i kierunku jej rozwoju
* Budowanie wizerunku firmy
* Opracowanie kampanii marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy
* Przygotowanie odpowiednich materiałów promocyjnych
* Nawiązywanie kontaktów biznesowych
* Tworzenie notek prasowych, artykułów i ogłoszeń
* Sztuka prowadzenia prezentacji
* Wykorzystywanie materiałów multimedialnych do promocji firmy
* Budowanie grupy lojalnych klientów
Przeczytaj tą książkę i przygotuj się na sukces rynkowy.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 540 |
Wymiar [mm]: | 170x245 |
EAN: | 9788373618862 |
ISBN: | 83-7361-886-4 |
ID: | 129546 |