TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Naucz się spełniać oczekiwania klienta!

* Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
* Wypromuj silną markę
* Stwórz rozpoznawalny wizerunek
* Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi - produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

* Ocena jakości i wyników badań marketingowych
* Pułapki i błędy marketingu
* Planowanie polityki cenowej
* Wybór odpowiedniej nazwy usługi
* Kształtowanie wizerunku i marki
* Techniki budowania więzi z klientami

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: Harry Beckwith
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 234
Wymiar [mm]: 145x215
EAN: 9788324603015
ISBN: 83-246-0301-8
ID: 129566

Zobacz również

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...