Naucz się spełniać oczekiwania klienta!
* Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
* Wypromuj silną markę
* Stwórz rozpoznawalny wizerunek
* Utrzymuj relacje z klientami
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi - produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".
Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
* Ocena jakości i wyników badań marketingowych
* Pułapki i błędy marketingu
* Planowanie polityki cenowej
* Wybór odpowiedniej nazwy usługi
* Kształtowanie wizerunku i marki
* Techniki budowania więzi z klientami
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Harry Beckwith |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 234 |
Wymiar [mm]: | 145x215 |
EAN: | 9788324603015 |
ISBN: | 83-246-0301-8 |
ID: | 129566 |