* Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
* Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
* Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet
Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży. Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:
* Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
* Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
* Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.
Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
* Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
* Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
* Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
* Budowanie i pozycjonowanie marki
* Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
* Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | one press |
Autor: | Mark Joyner |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 222 |
Wymiar [mm]: | 140x210 |
EAN: | 9788324603978 |
ISBN: | 83-246-0397-2 |
ID: | 126437 |