Florence Littauer i Rose Sweet z klasą zestawiają studia Florence nad typami osobowości z praktycznym zastosowaniem tej wiedzy przez współczesnych przedsiębiorców, właścicieli małych firm i liderów kościelnych.
W rozdziale o typach osobowości w marketingu sieciowym padły cenne uwagi na temat pracy zarówno indywidualnych osób, jak i par małżeńskich w tej formie biznesu. Jeśli chcesz wiedzieć, jak skutecznie współpracować z każdym, musisz koniecznie przeczytać tę książkę.
Nikt inny nie nauczył mnie tak wielu rzeczy o typach osobowości, jak moja przyjaciółka Florence Littauer. Biegnij kupić tę książkę. Na pewno będziesz zadowolony!
John C. Maxwell, pisarz i mówca
Od pozytywnych relacji z pracownikami zależy udany rozwój i zmiany w dobrym kierunku każdego przedsiębiorstwa. Littauer przedstawia prowokujące do myślenia podejście do typów osobowości i ich optymalnego wykorzystania w celu odniesienia sukcesu.
Dr Nido Qubeein, prezes High Point University
Stosowałem w swojej praktyce wiele "najnowszych i najwspanialszych" technik zarządzania, aby poprawiać zyski. Ale wszystkie one zawsze sprowadzają się do zrozumienia typów osobowości - zarówno przełożonych, jak i kolegów oraz podwładnych. Szczerze polecam każdemu nie tylko przeczytanie "Osobowości plus w praktyce", ale także świadome stosowanie wyniesionej wiedzy w miejscu pracy. Okaże się nieoceniona.
Ed Bennett, dyrektor administracyjny Virginia Commonwealth University
Wiele razy korzystałem z porad Rose na tematy związane z personelem mojej firmy zajmującej się nieruchomościami. Dzięki zrozumieniu typów osobowości i skutecznemu doborowi pracowników mam teraz perfekcyjną załogę. Uzupełniają się nawzajem zaletami i niwelują swoje wady. Dzięki temu nasze roczne przychody uległy podwojeniu.
Malia Monroe, właścicielka agencji kredytowej Four Seasons