Zwycięstwo kultury organizacyjnej!
* Realizacja wizji, misji i celu współczesnego przedsiębiorstwa
* Budowanie potencjału poprzez zarządzanie wartościami
* Integrowanie pracowników i rozwój organizacyjny
Co wyróżnia takie korporacje jak Microsoft, Hewlett-Packard czy American Express? W czym tkwi ich klucz do sukcesu? Bez wątpienia łączy je jedno: wysoko rozwinięte poczucie wartości organizacyjnych. W wielu przypadkach wartości te zostały sformułowane przez założycieli firmy lub osoby, które nią zarządzały. Nie są one wytworem chwili, lecz wielu lat pracy wszystkich ludzi zatrudnionych w danej organizacji. Mówią o tym, co jest dla firmy najważniejsze, a identyfikują się z nimi wszyscy pracownicy, zarówno ci szeregowi, jak i dyrektorzy najwyższych szczebli.
Każda firma ma taki zbiór wartości. To one decydują o jej misji, o strategii, którą realizuje, a także o tym, w jaki sposób jej pracownicy komunikują się z klientami i kontrahentami. Bardzo ważne jest, żeby wszystkie osoby zatrudnione w firmie były ich świadome. Nie mogą to być wartości sztucznie narzucane, będące efektem aktualnego trendu w zarządzaniu. Muszą one stanowić integralną część firmy i leżeć u podstaw każdej podejmowanej decyzji. To właśnie te wartości - praktykowane, a nie deklarowane - decydują o sukcesie firmy.
Z tej książki dowiesz się:
* co to są główne wartości firmy;
* jak je odkryć i rozwijać;
* jak robią to najlepsi, czyli poznasz historie sukcesu największych amerykańskich korporacji w kontekście zarządzania poprzez wartości.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Agata Stachowicz-Stanusch |
Rok wydania: | 2007 |
Ilość stron: | 272 |
Wymiar [mm]: | 145x215 |
EAN: | 9788324607587 |
ISBN: | 978-83-246-0758-7 |
ID: | 126102 |