Marketing bez wysiłku - reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów!
* Jak wypromować nowy blog, który przyciągnie tysiące internautów?
* Jak założyć blog i umieścić go w sieci?
* Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations)
Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.
Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
* gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne łącza),
* jakich 8 elementów decyduje o popularności dziennika internetowego,
* kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób),
* jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej - i odwrotnie,
* jak zastąpić blogiem newsletter rozsyłany pocztą e-mail,
* jak "czyścić" blog (filtrowanie komentarzy),
* jak dostosowywać istniejący blog do nowych tematów, które są na topie.
Komercyjny pamiętnik w sieci!
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Andy Wibbels |
Rok wydania: | 2007 |
Ilość stron: | 192 |
Wymiar [mm]: | 122x194 |
EAN: | 9788324605347 |
ISBN: | 978-83-246-0534-7 |
ID: | 153630 |