Mogą Cię również zainteresować książki...
Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?
Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu.
Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter.
"Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów przekazują menedżerom nowe idee, zanim te staną się powszechne i ogólnodostępne. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w organizacjach na całym świecie. Koncepcje, które znajdziesz w tej książce, mogą stać się jutro częścią Twojego otoczenia rynkowego.
* Legendarni liderzy korporacji o cechach dobrego przywódcy
* Wypracowywanie własnych zasad przywództwa
* Style zarządzania: łagodne i twarde
* Komunikacja z podwładnymi
* Charyzma, osobowość i charakter przywódcy
* Przywódcy w armii - rola dyscypliny i autorytetu
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 190 |
Wymiar [mm]: | 145x215 |
EAN: | 9788373619104 |
ISBN: | 83-7361-910-0 |
ID: | 129609 |