Przedstawiając czytelnikom różne konteksty badań i analiz psychologicznych internetu chcemy pokazać, że jest to zjawisko niejednorodne, a w związku z tym nie ma prostych i jednoznacznych odpowiedzi na pytanie o wpływ internetu na człowieka. Z psychologicznego punktu widzenia wpływ ten zależy bowiem od tego kto, w jakim celu i w jaki sposób z niego korzysta.
Autorzy tekstów empirycznych zawartych w tej monografii podkreślają, że konsekwencji korzystania z internetu nie da się opisać w prosty sposób przez odwoływanie się do ilościowych i jakościowych zależności, ale że konieczne jest badanie tych zależności w określonych kontekstach. Z kolei autorzy tekstów teoretycznych przedstawiają złożoność zjawisk związanych z wirtualną aktywnością współczesnego człowieka, zaznaczając konieczność precyzyjnego ich definiowania.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | WAM |
Autor: | Barbara Szmigielska |
Rok wydania: | 2009 |
Ilość stron: | 288 |
Wymiar [mm]: | 156x232 |
EAN: | 9788375054033 |
ISBN: | 9788375054033 |
ID: | 153956 |