Książka została uhonorowana nagrodą EDUKACJA XXI w kategorii "podręcznik akademicki" przyznawaną podczas Targów Książki Edukacyjnej w Warszawie.
Ta długo oczekiwana pozycja wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam.
Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nie posiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Autor: | Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka |
Rok wydania: | 2002 |
Ilość stron: | 288 |
EAN: | 9788387957568 |
ISBN: | 83-87957-56-9 |
ID: | 444913 |