Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii.
Odwołuje się do wyników wielu najnowszych badań z zakresu psychologii, psychologii reklamy, marketingu i zachowań konsumenckich. Niezwykłą zaletą książki jest przystępne ukazanie skomplikowanych, często nieświadomych mechanizmów oddziaływania reklamy na człowieka.
Adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców: psychologów, specjalistów w dziedzinie marketingu, przedstawicieli nauk humanistycznych i wszystkich osób zainteresowanych reklamą - zjawiskiem tak powszechnym w naszym codziennym życiu.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Autor: | Dariusz Doliński |
Rok wydania: | 2008 |
Ilość stron: | 320 |
Wymiar [mm]: | 170x240 |
EAN: | 9788374891523 |
ISBN: | 9788374891523 |
ID: | 17468 |