Aby dobrze sprzedać swój produkt, musimy pozyskać świat mediów. Nie wystarczy jednak umiejętne reagowanie na jego potrzeby i dobra autoprezentacja. Tajemnicą ofensywnego PR jest kreowanie opiniii publicznej, prowokowanie dyskusji i tworzenie zapotrzebowania na naszą firmę.
Autorzy książki, wskazując na wypróbowane na świecie techniki public relations, uczą nas, jak w tym celu wykorzystać Internet i inne media. Dzięki ich wskazówkom masz szansę stać się prawdziwym profesjonalistą w tej dziedzinie.
Autorzy omawiają reguły postępowania wobec przedstawicieli mediów. Wyjaśniają czym różni się PR od reklamy i marketingu, uwypuklając różnice w sposobie reagowania na reklamę i na publicity. Książka przesycona jest przemawiającymi do wyobraźni, konkretnymi przykładami, które pozwalają zrozumieć, dlaczego jeden sposób działania przynosi pozytywne rezultaty, a inne wysiłki idą na marne.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Autor: | Michael Prichinello, Richard Laermer |
Rok wydania: | 2004 |
Ilość stron: | 252 |
Wymiar [mm]: | 145x205 |
EAN: | 9788389120816 |
ISBN: | 83-89120-81-X |
ID: | 17469 |