Co robisz ze swoim czasem?
Odpowiedź na to pytanie może szokować. W zawodzie sprzedawcy prawdopodobnie aż 75 procent czasu pracy idzie na marne. Tak, tak. Siedemdziesiąt pięć procent!
Jeśli rozwiązania tego problemu szukasz w stosowaniu narzędzi proponowanych przez systemy zarządzania czasem, również tracisz czas. Bo czasem nie da się zarządzać. Jedyne, co można zrobić, to zarządzać tym, co robimy z czasem. I tym, co o nim myślimy, bo od tego zależy sposób naszego postępowania.
Jeśli jesteś gotów nadać swojej karierze sprzedawcy przyśpieszenia i wznieść życie na wyższy poziom, to "Pułapki czasu" są dla ciebie. Nie trać czasu!
Todd Duncan przekonująco obrazuje „pułapki” prowadzące do marnowania czasu i umniejszania produktywności. Radzi także, jak ich unikać i jak zarządzać codziennymi zajęciami, aby zwiększać produktywność i lepiej nad sobą panować. Fascynująca lektura!
Hyrum W. Smith, wiceprezes FranklinCovey
Większość handlowców dręczy frustracja z powodu braku czasu na zrobienie wszystkiego, co chcą i tego, że muszą pogodzić się z takim losem. Todd wie, w jaki sposób z każdego dnia wydobyć jak najwięcej. Idąc za jego radami zawartymi w "Pułapkach czasu", stajesz się człowiekiem mądrzejszym. Ta książka zmienia życie i karierę zawodową.
John Maxwell, autor "360-stopniowego lidera"
Podstawową przyczyną, dla której handlowcy nie osiągają sukcesów, jest przeznaczanie zbyt krótkiego czasu na sprzedawanie. Są zapracowani, lecz mało produktywni. "Pułapki czasu" przedstawiają gotowe rozwiązanie. Poświęć czas na przeczytanie tej książki.
Mark Sanborn, autor The Fred Factor
Nie marnuj ani sekundy czasu na czytanie tych rekomendacji! Otwórz książkę i zacznij się uczyć, jak poszerzać działalność bez poświęcania życia.
Gary Keller, autor The Millenium Real Estate Agent