Najlepsza reklama za (pół) darmo!
* Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
* Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
* Jak mierzyć skuteczność reklamy?
Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...
...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,
...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,
...ich reklama dawałaby szybki zysk,
...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,
...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.
Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów? Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki - idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.
Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
* jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe,
* czym zainteresować odbiorców reklamy,
* jakie kwoty inwestować w reklamę,
* jak określić krąg odbiorców docelowych,
* jak stworzyć wieczną reklamę - taką, która utkwi w pamięci,
* jak przygotować spot telewizyjny i radiowy,
* jak wykorzystać tanie środki reklamy (np. drobne ogłoszenia i żółte strony).
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | one press |
Autor: | Jay Conrad Levinson |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 360 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788324602636 |
ISBN: | 83-246-0263-1 |
ID: | 153788 |