Można o reklamie mówić jako o zjawisku wszechobecnym, bowiem każdego dnia stykamy się z ogromną ilością komunikatów reklamowych - czy to oglądając telewizję, słuchając radia czy też czytając prasę. Trudno więc pozostać obojętnym wobec tego fenomenu. U części odbiorców treści reklamowe będą wywoływały pozytywne emocje, u innych zaś skrajnie negatywne.
Z perspektywy funkcjonowania firm komunikat reklamowy może być środkiem do osiągnięcia sukcesu komercyjnego. W rzeczy samej każda reklama, poprzez spełnianie funkcji informacyjnej, nakłaniającej bądź utrwalającej, ma za zadanie wywrzeć wpływ na konsumenta oraz skutecznie zachęcić go do zakupu.
W książce zebrano artykuły autorstwa przedstawicieli różnych ośrodków akademickich. Każdy z nich zbadał problem przez pryzmat własnej dyscypliny naukowej. Zawarte w książce rozważania wiążą się z próbą konstruowania obiektywnych scenariuszy opisujących społeczne, kulturowe i wychowawcze implikacje zjawiska reklamy.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Maternus Media |
Rok wydania: | 2010 |
Ilość stron: | 128 |
Wymiar [mm]: | 125x200 |
EAN: | 9788389701176 |
ISBN: | 9788389701176 |
ID: | 170744 |