Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł!
* Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"?
* Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania?
* Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette?
Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o tym nie wie - przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało, gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął myśleć "od nowa". Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko mówiąc: przeczytaj tę książkę.
Przełomowe produkty powstają na wiele sposobów. Możesz obserwować konkurencję i wprowadzić produkt łączący mocne strony wszystkich marek, które pojawiły się wcześniej. Możesz wypuścić na rynek chłam i błyskawicznie go ulepszać w miarę poznawania potrzeb klientów. Możesz stworzyć produkt tak prosty, że ludzie uznają go za przejaw geniuszu. Bez względu na drogę, jaką obierzesz, jedno jest pewne: będziesz musiał stwarzać jak Bóg i harować jak wół.
Guy Kawasaki, współtwórca sukcesu Apple Computer Inc. i dyrektor generalny garage.com, podpowie Ci, jak stać się wizjonerem i zamienić ideę w produkt, który jest:
* głęboki - ciągle odkrywasz w nim coś nowego,
* zachwycający - pochłania uwagę do tego stopnia, że zapadasz się w niego jak w toń,
* pełny - oferuje wszelkie dodatkowe korzyści, jakich możesz potrzebować,
* funkcjonalny - instrukcja obsługi staje się zbędna.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Guy Kawasaki |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 256 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788324603411 |
ISBN: | 83-246-0341-7 |
ID: | 153435 |