Jak stworzyć skuteczny plan PR?
* Jak przeprowadzić kampanię reklamową?
* Jak wykreować pożądany wizerunek firmy?
* Jak efektywnie wpływać na opinię publiczną?
* Jak pracować z mediami i klientami?
Autorzy książki prezentują bogate przemyślenia na temat skutecznych technik PR. Dzięki nim dowiadujemy się, jak przeprowadzić kampanię reklamową, jak kreować opinię publiczną i jak efektywnie współpracować z klientami firmy. Co ważniejsze, przedstawiają też mało w Polsce znane narzędzia wewnętrznego PR oraz PR w zakresie finansów.
Autorzy są pracownikami prestiżowego The Institute of Public Relations w Wielkiej Brytanii. Na co dzień pracują w działach informacji i PR uznanych firm oraz zajmują się doradztwem w tym zakresie.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Autor: | Anne Gregory |
Rok wydania: | 2005 |
Ilość stron: | 168 |
Wymiar [mm]: | 145x205 |
EAN: | 9788389574022 |
ISBN: | 83-89574-02-0 |
ID: | 23156 |