* Jak wyróżnić produkt lub usługę na tle innych?
* Jak znaleźć niszę rynkową?
* Jak zdobywać i zatrzymywać lojalnych klientów?
Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zamiast wyważać otwarte drzwi, zastosuj omówione w tej książce sprawdzone techniki marketingowe, a unikniesz zbędnych wydatków i nie stracisz czasu.
Ta książka jest napisana dla małych przedsiębiorców. Duże firmy z reguły mają dyrektorów i specjalistów od marketingu. Jednak prowadzący małe biznesy muszą opierać się na własnej wiedzy i doświadczeniu. Muszą zdobywać informacje o rynku i umieć je spożytkować własnymi siłami. Zawarte tu użyteczne przykłady i wskazówki pomogą Ci lepiej wykorzystywać szanse rynkowe.
Autor podzieli się z Tobą wieloletnim doświadczeniem w doradztwie dla małych przedsiębiorców, przekazując Ci wiedzę o najważniejszych zasadach i narzędziach marketingu w oparciu o liczne przykłady. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się:
* jak badać rynek?
* jak ustalać cenę?
* jak zdobywać rozgłos, nie wydając na to dużych pieniędzy?
* jak projektować reklamy?
* jak przygotowywać się do udziału targach i wystawach?
* jak pisać listy do klientów?
* jak zlecać projektowanie i drukowanie materiałów reklamowych?
* jak troszczyć się o klienta?
* jak zaprojektować dobrą stronę internetową?
"Skuteczny marketing w małej firmie" to lektura obowiązkowa każdego, kto rozwija własne przedsiębiorstwo i chce zamieniać dobre pomysły w przychody i zyski, nie tracąc czasu i pieniędzy na kosztowne usługi konsultantów od marketingu.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Helion |
Autor: | Dave Patten |
Rok wydania: | 2005 |
Ilość stron: | 328 |
EAN: | 9788373618190 |
ISBN: | 83-7361-819-8 |
ID: | 444975 |