Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie!
* Sztuka przeprowadzania ankiet
* Kreowanie nazwy i marki
* Podtrzymywanie relacji z klientem
Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego - to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.
"Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania - to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.
* Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług
* Właściwe przeprowadzanie ankiet
* Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa
* Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych
* Poznanie sposobu myślenia klientów
* Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej
* Wybór właściwej nazwy i marki
* Utrzymywanie grupy lojalnych klientów
Odkryj nowe, rewolucyjne sposoby na rozwinięcie swojej firmy.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Harry Beckwith |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 288 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788324600199 |
ISBN: | 83-246-0019-1 |
ID: | 153367 |